جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

معرفي ماشين هاي لباسشويي پاكشوما/

۲۶ بازديد

ديگر دوران يخ حوض شكستن و با آب سرد لباس شستن گذشته است! اين روزها ماشين هاي لباسشويي كارهايي انجام مي دهند كه بعضي مواقع از هوششان انگشت به دهان باقي مي مانيد!
به گزارش بولتن نيوز، به عنوان مثال بعضي از ماشين هاي لباسشويي كليد "تاخير شستشو" دارند! اين كليد اين امكان را به شما مي دهد تا شروع بكار دستگاه را به تعويق بيندازيد و در زمان خارج از پيك مصرف برق لباس هايتان را بشوييد. فكرش را بكنيد! مثلا ساعت 9 شب با استفاده از اين كليد به دستگاه فرمان مي دهيد 9 ساعت بعد لباس ها را بشويد و ساعت 6 صبح و در حاليكه شما خواب هستيد يكهو ماشين لباسشويي خود به خود روشن مي شود! 
اين سيستم بر روي ماشين هاي لباسشويي توليد داخل هم وجود دارد. به عنوان مثال  ماشين لباسشويي 7 كيلويي تمام اتوماتيك مدل PAK-10164-T پاكشوما(LG) هم اين سيستم را دارد؛ اين مدل برنامه ضدچروك و قفل كودك و سيستم هوشمند برآورد لباس و خيلي چيزهاي ديگر را  هم دارد! ... به هر حال اينطور كه پيش مي رود تعجب نخواهيم كرد اگر در سال هاي آتي يك ماشين لباسشويي اختراع شود كه خودش لباس هاي چرك را از محيط منزل جمع آوري كرده، بشويد و بعد ببرد روي رخت آويز هم بيندازد تا خشك شود و بعد هم اتويش كند و در كمد بگذارد!
اولين توليد كننده ماشين هاي لباسشوئي هوشمند در ايرانشركت توليدي صنعتي پاكشوما ، فعاليت خود را در سال 1354 با توليد لباسشويي هاي نيمه اتوماتيك آغاز نمود تا جائيكه در زمان خود در زمينه توليد لباسشويي هاي نيمه اتوماتيك در زمره بهترين ماركها شناخته شده قرار گرفت .
در سال 1376 با تغيير مديريت، سياست كلي شركت بر مبناي همكاري نزديك با كمپاني هاي بزرگ اروپايي و اسيايي قرار گرفت و اقدامات لازم براي ورود تكنولوژي روز جهان در زمينه توليد انواع لباسشويي انجام شد. شركت پاكشوما مدعي است اولين توليد كننده ماشين هاي لباسشوئي هوشمند در ايران مي باشد. 
معرفي ماشين هاي لباسشويي پاكشوما/ اين رخت شورهاي هوشمند!
شركت پاكشوما در سال 2009 بويژه در زمينه توليد ماشين لباسشويي بسيار موفق عمل نمود و با همكاري شركت ال جي كره بيشتر از 25% سهم بازار ماشين لباسشويي را بر اساس استراتژي سود دو جانبه بدست آورده اند . بطوريكه آقاي جي نماينده شركت ال جي در ايران، ضمن قدرداني از شركت پاكشوما و مديران و كاركنان آن بخاطر تلاش بي وقفه و پشتكار فراوان و همكاري در زمينه توليد ماشين لباسشويي ، تصميم گرفته است تا توليد يخچال سايد باي سايد را به شركت پاكشوما محول نمايد .شركت پاكشوما با بيش از400 مركز سرويس و خدمات پس از فروش بزرگترين دامنه خدمات پس از فروش را در كشور به خود اختصاص داده است .
معرفي ماشين هاي لباسشويي پاكشوما/ اين رخت شورهاي هوشمند!
در از بالا، يا درب از جلو؟!هر چند ماشين هاي لباسشويي درب از بالاي معمولي قيمت كمتري دارند؛ اما ماشين لباسشويي درب از جلو كف كمتري توليد كرده و از مواد شوينده با بازدهي بالا استفاده مي‌كنند.مزاياي ماشين لباسشويي درب از جلو اين است كه بهتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از ماشين لباسشويي درب از بالا مي‌شويند و لزوماً قيمت خيلي بالايي ندارند.
حدود قيمت مدل هاي تمام اتوماتيك 8كيلوگرمي پاكشومامحصولات پاكشوما بسيار متنوع هستند؛ به عنوان مثال چندين مدل ماشين لباسشويي تمام اتوماتيك 8 كيلوگرمي با سرعت موتور تا 1200دور در دقيقه دارند كه همه آنها هم مصرف انرژي يشان A هست. بيشتر تفاوتشان در شكل ظاهر است.قيمت ماشين لباسشويي تمام اتوماتيك پاكشوما با مشخصات فوق چيزي تو مايه هاي يك ميليون و 870هزار تومان تا 2ميليون و 125 تومان است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.