ميني يخچال قيمت

از زندگي بايد لذت ببري

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

ميني يخچال قيمت

۱۹۸ بازديد

ميني يخچال قيمت اولين چيزي كه در هنگام خريد يخچال و انتخاب بهترين مارك به آن توجه مي كنيم اندازه يخچال است. بهتر است به تعداد اعضاي خانواده از نظر اندازه توجه كنيد. اندازه يخچال را طبق استاندارد زير در نظر بگيريد:
اگر 1 يا 2 نفر هستيد 250 تا 380 ليتر.اگر 3 تا 4 نفر هستيد 350 تا 530 ليتر.اگر بيشتر از 5 نفر هستيد، 440 ليتر به بالا.بهتر است از خريد يخچال هاي كوچك خودداري كنيد. يخچال هاي كوچك به دليل بهره وري و راندمان كمتر انرژي نياز به تعميرات بيشتري دارند.
فضاي مورد نظريخچالي متناسب با فضاي آشپزخانه خود بخريد. به خاطر داشته باشيد كه يخچال براي سالم ماندن و عملكرد بهتر به فضاي كافي نياز دارد. به طوري كه حداقل 10 متر از محيط اطراف و به خصوص پشت ديوارها و لوازم خانگي فاصله داشته باشد. پس ابتدا به فضاي خالي آشپزخانه براي قرار دادن يخچال فكر كنيد.
مدل يخچاليخچال ها در انواع و مدل هاي مختلفي ساخته مي شوند. فريزر با درب بالا، فريزر با درب پايين، يخچال سايد باي سايد، يخچال درب فرنچ و يخچال دو نفره انواع يخچال هستند. شما مي توانيد هر كدام را با توجه به نياز و سليقه خود خريداري كنيد. در زير قصد داريم مزايا و معايب هر يك از اين مدل ها را بيان كنيم.
 
فريزر روي در يخچال از بالا 
 
راهنماي خريد يخچال و انتخاب بهترين برندراهنماي خريد يخچال و انتخاب بهترين برند
 
اگر به دنبال يخچالي با قيمت مناسب هستيد كه فضاي كمي را اشغال كند، بهترين انتخاب خريد يخچال فريزر دردار است. در توضيح مزايا و معايب اين يخچال، در ادامه به بررسي آن خواهيم پرداخت:
 
 
 
مزاياي يخچال درب بالا معايب يخچال با درب بالاقيمت مناسبي نسبت به ساير يخچال ها دارد. از آنجايي كه يخچال زير آن قرار دارد، براي استفاده از غذا بايد مدام خم شويد و بايستيد.اين از نظر مصرف انرژي كم هزينه است.مدل هاي مختلفي وجود دارد. 
فريزر روي درب يخچال زير 
راهنماي خريد يخچال و انتخاب بهترين برندراهنماي خريد يخچال و انتخاب بهترين برند
 
 
 
با فريزر در پايين مي توانيد به راحتي به مواد غذايي در يخچال دسترسي داشته باشيد. اين يخچال ها مدرن تر از فريزرهاي درب بالايي هستند.
 
مزاياي يخچال فريزر با درب پايين معايب يخچال فريزر با درب پايين ترطراحي زيبايي دارد. قيمت آن از فريزر درب بالاست بالاتر است.قسمت كشويي فريزر كار را تسهيل مي كند. مصرف انرژي آن بالاست.تنوع وجود دارد. كمتر از فريزر با درب بالايي خنك مي شود.كنار هم يخچال

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.