دوچرخه ثابت نشسته پشتي‌دار

از زندگي بايد لذت ببري

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

دوچرخه ثابت نشسته پشتي‌دار

۸۱ بازديد

دوچرخه هاي ثابت با پشتي مخالف دوچرخه هاي گردان هستند. اين به اين دليل است كه افراد نبايد زياد نگران پدال زدن باشند و طوري طراحي شده اند كه با فشار كمتري ورزش كنند.

منبع: بهترين هاش

اين مدل ها ساپورتي دارند كه براي همه حتي كساني كه كمردرد خفيف دارند گزينه مناسبي خواهد بود اما پزشكشان به آنها اجازه استفاده از دوچرخه ثابت را داده است.
بنابراين، اگر نمي خواهيد كالري زيادي بسوزانيد و مي خواهيد با دوچرخه ثابت در خانه فعال بمانيد و بدن خود را تكان دهيد، اين دوچرخه ها را انتخاب كنيد؛ زيرا موقعيتي كه در پشت دوچرخه قرار داريد راحت است و نمي توان سريع و با فشار ركاب زد.
دوچرخه عمودي ثابتچرخ ثابت
شكل و ظاهر دوچرخه هاي عمودي شبيه به مدل هاي چرخشي است، اما اين دو را نبايد با هم اشتباه گرفت. شباهت اين دو محصول در شبيه سازي يك رژيم دوچرخه سواري واقعي براي راننده شما است. يعني هر دو مدل سعي مي كنند حس يك دوچرخه واقعي را در شما ايجاد كنند و يك اپليكيشن مشابه را براي شما شبيه سازي كنند.
اما تفاوت دوچرخه هاي ثابت با مدل هاي چرخان اين است كه دسته ها كمي بالاتر از زين قرار دارند و هدف اين است كه ركاب زدن را راحت تر و راحت تر استفاده كنيد. موقعيت فرمان دوچرخه به گونه اي است كه بايد دست و بازوهاي خود را در روند دوچرخه سواري درگير كنيد. بنابراين تمريناتي براي بازوها و بالاتنه خواهيد داشت.
يكي از مزاياي قابل توجه دوچرخه هاي ثابت عمودي اين است كه اكثر مدل هاي آنها مي توانند فشرده و فشرده شوند. يعني بعد از استفاده از دستگاه مي توانيد آن را مونتاژ كرده و در گوشه اتاق قرار دهيد. چنين فرصتي براي كساني كه با كمبود فضا در خانه مواجه هستند بسيار مفيد خواهد بود.
دوچرخه ثابت برقي يا معمولي بخريم؟تمامي مدل هاي دوچرخه ثابت ذكر شده در قسمت هاي قبل به صورت برقي يا معمولي به فروش مي رسد. دوچرخه هاي برقي و معمولي كاربرد يكساني دارند اما با خريد مدل هاي برقي مي توانيد جزئياتي مانند نمايش ضربان قلب و سرعت را ياد بگيريد.
البته قيمت دوچرخه ثابت برقي بالاتر از مدل هاي معمولي است. دوچرخه ثابت هزينه قابل توجهي دارد و البته ابزار لازم براي هر خانه نيست. پس قبل از خريد بهتر است گزينه اي را انتخاب كنيد كه پاسخگوي نياز بدن و فضاي منزل شما باشد.

جديدترين نكات براي خريد دوچرخه ثابتچرخ ثابت
به ياد داشته باشيد كه به بالا و پايين رفتن صندلي يا زين دوچرخه توجه كنيد. شما بايد روي دوچرخه راحت باشيد تا بتوانيد با توجه به قد و طول بازوهايتان روي زين بنشينيد و ركاب بزنيد. اگر امكان تغيير سطح زين، صندلي يا دستگيره وجود نداشته باشد، ممكن است بدن شما دچار استرس شود.
برخي از دوچرخه هاي برقي ثابت به شما كمك مي كنند تا يك برنامه ورزشي مناسب براي وزن بدن خود داشته باشيد. آنها همچنين سرعت حركت و ضربان قلب را نشان مي دهند. اين گزينه ها مي توانند به شما كمك كنند برنامه ورزشي و كاهش وزن خود را ثابت تر كنيد.
ورزش يك تصميم شخصي است و علاوه بر سلامتي و زيبايي روحيه خوبي را براي شما به ارمغان مي آورد. بنابراين، اگر بودجه كافي داريد و دوست داريد با دوچرخه ثابت كار كنيد، حتماً به فكر خريد محصولي باشيد كه مناسب شما باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.