ميز تلويزيون با نورپردازي

از زندگي بايد لذت ببري

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ميز تلويزيون با نورپردازي

۸۹ بازديد

ميز شيشه اي براي تلويزيون

براي ديدن ميز تلويزيون هاي جديد كليك كنيد.
ميز تلويزيون شيشه اي ظاهري براق دارد و وسايل الكترونيكي را به زيبايي نمايش مي دهد. اين نوع ميز كه در آن از فلز نيز استفاده شده است براي افرادي كه خواهان خانه اي مرتب هستند ايده آل است.
اين ميزها نسبت به ديگر ميزها قيمت بسيار ارزان تري دارند اما به دليل احتمال شكستگي و آسيب ديدگي جانبي به آن ها و ظاهر شدن انواع مدل هاي چوبي چندان مورد استقبال قرار نمي گيرند. اگر مي خواهيد ميز شيشه اي تلويزيون بخريد، مطمئن شويد كه در ساخت آن از شيشه نشكن استفاده شده است.
ميز چوبي تلويزيون
ميزهاي چوبي كه از چوب طبيعي و مصنوعي ساخته شده اند و تنوع زيادي در بازار دارند. از مزاياي ميز تلويزيون هاي چوبي مي توان به قيمت هاي متفاوت آنها در بازار و لوكس بودن و ايجاد حس خوب طبيعي بودن و تنوع رنگ و سبك اشاره كرد.
مواد به كار رفته در اين ميزها اغلب از نئوپان يا ام دي اف بوده و معمولا داراي كشو و فضاي مناسب براي نگهداري عناصر تزئيني مي باشد. ميزهاي ال سي دي چوبي با حكاكي و تزيينات ظريف براي تزيينات به سبك كلاسيك بسيار مناسب هستند.
ميز چوبي تلويزيون
انواع مدل هاي ميز تلويزيونامروز
يكي از پرفروش ترين سبك هاي ميز تلويزيون سبك امروزي است كه در طرحي ساده و جذاب ارائه شده است. سبك مينيمال يكي از زيرگروه هاي سبك مدرن است كه يكي از پرطرفدارترين طرح هاي دكوري است و به همين دليل بسيار پرطرفدار است.
كلاسيك
برخي از افراد به دنبال طرح هاي كلاسيك ساده هستند. براي انتخاب ميز تلويزيون كلاسيك بهتر است به رنگ و سبك دكوراسيون داخلي دقت كنيد و با توجه به تجهيزات دكوراسيون منزل مدل ميز مورد نظر را انتخاب كنيد. اين نوع ميزهاي تلويزيون نسبت به ميزهاي تلويزيون مدرن طراحي سنتي تري دارند و اغلب از ام دي اف ساخته مي شوند.
طراحي سنتي
يكي از ميزهايي كه از عناصر قديمي دكوراسيون الهام گرفته شده و وزن و وزن خاصي به خانه مي بخشد، طراحي سنتي آن است. اين طرح اغلب از چوب طبيعي ساخته مي شود و در آن از رنگ هاي قوي و سنگين استفاده شده است كه با طراحي كابينت و كنسول آن را تبديل به يك ميز منحصر به فرد كرده است.
صنعتي
سبكي منحصر به فرد كه بسيار منعطف است و انسان را به ياد روزهاي سخت، اما اميد به زندگي و جريان زندگي مي اندازد. اين سبك با رنگ هاي روشن با فضاي خانه هماهنگ شده و چشم را خسته نمي كند.
روستايي
در اين سبك كه طرفداران خود را دارد از طرح هاي روستيك و روستيك استفاده مي شود. تركيب چوب صيقلي و بست هاي فلزي متصل به آن اين حس را به شما مي دهد كه خانه خود را با چوب تزئين مي كنيد.
نوين
سبك هاي مدرن و امروزي شباهت هاي زيادي دارند. ميزهاي تلويزيون مدرن كه اغلب از فايبرگلاس و ملامينه ساخته شده اند، طراحي به روزي دارند و بسيار محبوب هستند. برش هاي تيز در لبه ها و خطوط موازي در اين سبك به كار رفته و با ورود تلويزيون هاي جديد و بزرگتر اين سبك به روز شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.