روش هاي مبارزه با حشرات خانگي

از زندگي بايد لذت ببري

جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

روش هاي مبارزه با حشرات خانگي

۲۹ بازديد

همه ما دوست داريم خانه اي بدون كوچك ترين حشره داشته باشيم و از طرفي هم نمي خواهيم از سم ها و مواد شيميايي استفاده كنيم. براي اين كه هيچ آسيبي به سلامت جسم مان وارد نشود بايد تا جايي كه مي توانيم از مواد طبيعي استفاده كنيم. در ادامه ما ساده ترين و بي ضررترين روش ها براي مبارزه با حشرات خانگي را آورده ايم.

 

سوسك

سوسك ها علاوه بر اين كه ظاهر چندش آوري دارند با خود بيماري هم مي آورند. محصولات زيادي براي از بين بردن حشرات وجود دارد اما اين محصولات سمي و خطرناك هستند پس بهتر است از مواد طبيعي استفاده كنيد. يك عدد پياز را خرد كنيد و يك قاشق غذاخوري جوش شيرين به آن اضافه كنيد. اين تركيب را در گوشه هاي خانه قرار دهيد. اگر هر روز اين كار را انجام دهيد خيلي زود متوجه مي شويد كه هيچ سوسكي در خانه وجود ندارد.

 

از بين بردن حشرات  در خانه, راههاي مبارزه با مورچه ها

تركيب پياز خرد شده را با يك قاشق غذاخوري جوش شيرين براي از بين بردن سوسك ها استفاده كنيد

 

آفت باغچه

شته، عنكبوت و ديگر آفت ها به باغچه آسيب زيادي مي رسانند و تمام زحمات شما را يكباره از بين مي برند. نصف پيمانه فلفل تند و نصف پيمانه سير يا پياز را داخل مخلوط كن بريزيد و آسياب كنيد. سپس آن را داخل ۵۰۰ ميلي ليتر آب بريزيد و ۲۴ ساعت در يك مكان گرم قرار دهيد. سپس آن را آبكشي كنيد و روي گياهان باغچه اسپري كنيد.

 

روش هاي مبارزه با حشرات,راههاي مبارزه با حشرات

با استفاده از ففل و سير و پياز، شته، عنكبوت و آفت ها را از بين ببريد

 

عنكبوت

اين روش عنكبوت ها را نمي كشد بلكه آن ها را از شما دور نگه مي دارد چون عنكبوت ها بوي تند را دوست ندارند. ۵ الي ۱۰ قطره روغن نعناع تند را با ۲۰۰ ميلي ليتر آب و ¼ قاشق چاي خوري مايع صابون تركيب كنيد و ۱ بار در هفته اسپري كنيد تا زماني كه عنكبوت ها كاملا از آن منطقه دور شوند.

 

 

نكاتي براي از بين بردن آفت باغچه, راههاي از بين بردن عنكبوت ها

عنكبوت ها بوي تند را دوست ندارند

 

مورچه

مورچه ها موجودات بسيار آزاردهنده اي هستند و از هر جا دفع مي شوند از جاي ديگر سر در مي آورند. مورچه ها از بوي دارچين متنفر هستند. در قسمت هايي كه مورچه زياد جمع مي شود مقداري پودر دارچين بريزيد.

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/domestic2-insect-control2-methods.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.