چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

12 هديه متفاوت و جذاب براي تولد مادر ؛ خريد آنلاين كادو براي مادر

۱۸ بازديد

وقتي سخن از خريد كادو تولد براي مادر اين فرشته زميني به ميان مي‌آيد همه ما دوست داريم هديه‌اي را انتخاب كنيم كه مادرمان را خوشحال كرده و بتواند از آن استفاده كند. خوشحالي و لبخند مادر قطعاً بركات و نعمات زيادي را در زندگيمان سرازير خواهد كرد.
مادر، قلب تپنده خانواده است كه با حضورش عشق و آرامش را به اعضاي خانواده هديه مي‌دهد. ما بسياري از موفقيت‌هاي زندگيمان در درس، كار، ازدواج و ... را مديون مادرمان هستيم. پس روز تولد او، فرصت مناسبي است تا بتوانيم قطره‌اي از درياي محبتش را جبران كرده و نشان دهيم كه هميشه قدردان زحماتش هستيم.
مطمئناً يكي از چالش‌هايي كه در روز تولد مادر با آن مواجه مي‌شويم، خريد كادو مناسب و ارزشمند است. اينكه چه نوع هديه‌اي بخريم؟ هديه را چگونه و با چه تزئيني به او تقديم كنيم؟ چه چيزي مورد نياز اوست و به چه لوازم و وسايلي اين روزها احتياج پيدا مي كند؟ اين ها سوالاتي هستند كه هنگام خريد هديه تولد براي مادر ذهن ما را به خود مشغول مي‌سازد.
همانطور كه مي‌دانيد خانم‌ها سلايق مختلفي دارند و بايستي در هنگام هديه گرفتن به سليقه شخصي طرف مقابلمان توجه كافي داشته باشيم. ما سال‌هاي زيادي در تك كادو مشغول فروش هدايا براي انواع و اقسام سليقه‌ها و بودجه ها بوده‌‌ايم و هنر و مهارت كافي براي تهيه و كنارهم قرار دادن كادوهاي مناسب خانم‌ها در تمام سنين از جوان گرفته تا ميانسال را كسب نموده ايم.
از آنجايي كه خانم‌ها تفاوت هديه‌اي كه با عشق و وسواس انتخاب شده را با هديه‌اي كه از سر رفع تكليف خريداري شده، به راحتي تشخيص مي‌دهند توصيه مي كنيم اصلاً سراغ هديه هاي دم دستي نرويد! فروشگاه تك كادو براي تولد اين نعمت‌ الهي(مادر) 12 پيشنهاد عالي براي شما دارد كه در اين مقاله مطرح مي شود. اميدواريم مطالعه اين مقاله به شما كمك ‌كند تا از سردرگمي براي خريد هديه تولد مادرتان رهايي يافته و زيباترين و شيك ترين هديه ها را تهيه كنيد.
كادو تولد براي مادر
1- كادويي نيم ست نقره طرح سواروسكي مدل گلبهارنيم‌ستي كه قصد معرفي آن را داريم يك نيم ست شيك از جنس نقره با روكش راديوم است. كريستال قرمز رنگي كه دقيقاً مانند جواهرات سواروسكي تراش خورده در مركز گردنبند و گوشواره‌هاي اين نيم ست خودنمايي مي‌كند و نگين‌هاي ريز سفيد درخشان دورتادور آن، نيم ست ما را مانند خورشيد، درخشان و تابان كرده است. اگر مادر شما طرفدار رنگ قرمز و نيم‌ست‌هاي پرزرق و برق و نگين دار است حتماً اين هديه گزينه‌اي مناسب براي او خواهد بود.
اما ما اين نيم ست را ساده و بدون تزئين براي شما ارسال نمي‌كنيم بلكه در كنار آن چندين گل رز قرمز شبه طبيعي صابوني و ماندگار قرار داده‌ايم تا مادرتان را بيشتر از هميشه هيجان زده كند. اين گل‌ها كاملاً مشابه گل‌هاي طبيعي ساخته شده اند. فقط با اين تفاوت كه گل طبيعي زود پژمرده مي‌شود اما گل‌هاي رز پك گلبهار تا ساليان سال به عنوان يك يادگاري از شما براي مادرتان باقي خواهد ماند.

منبع:

https://saripan.ir/%da%a9%d8%a7%d8%af%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%88%d9%84%d8%af-%d9%85%d8%a7%d8%af%d8%b1-%da%86%db%8c-%d8%a8%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%85%d8%9f/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.