چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

چگونه لكه لاك ناخن را از روي فرش پاك كنيم؟

۲۶ بازديد

راه هاي پاك كردن لاك از روي فرشبا همه احتياط ها باز هم امكان افتادن شيشه لاك روي فرش هست.

https://carpetm.ir/%d9%be%d8%a7%da%a9-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d9%84%d8%a7%da%a9-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%81%d8%b1%d8%b4-%d8%a8%d8%a7-3%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%b9%d9%85%d9%84%db%8c/

توصيه مي شود قبل از لاك زدن ناخن هاي دست و پا از يك زيرانداز مناسب استفاده كنيد تا سهوا لاك، فرش را كثيف نكند. اگر كودكي در خانه داريد حتما لاك ها را در جاي مناسبي نگهداري كنيد. دختر بچه ها عاشق لاك زدن هستند و تا چشم شما را دور ببينند شروع به لاك زدن دست و پا مي كنند. البته همراه با آن روي فرش ها را نيز پر از لكه هاي لاك كرده اند. براي تميز كردن لكه لاك سريع دست به كار شويد. لاك تا زماني كه خشك نشده خيلي راحت تر پاك مي شود. لاك خشك شده در عمق تار و پود فرش وارد شده و به اين سادگي ها هم تميز نمي شود.
قيمت قاليشويي سال ۹۹ (به روز شده)
پاك كردن لاك تازه از روي فرشنحوه صحيح پاك كردن لاك از روي فرش
تميز كردن لاك از روي فرش با اسپري موبه محض افتادن شيشه لاك سريع شروع به تميز كردن لاك كنيد زمان زيادي وقت نداريد. مادامي كه لاك خيس هست حالت روان و مايع دارد و به راحتي تميز مي شود. با يك قاشق، لاك را به آرامي از روي فرش برداريد. سپس باقيمانده آن را با دستمال تميز كنيد. اگر اسپري مو ( فيكساتور) در خانه داشته باشيد كار ساده مي شود. با اين اسپري روي لكه لاك را خيس كنيد. بعد از يكي دو دقيقه با يك دستمال لكه را كامل تميز كنيد. يادتان باشد قبل از به كارگيري هر ماده اي حتما روي يك قسمت پنهان و دور از ديد فرش آن را تست كنيد.
خدمات قاليشويي مكانيزه با دستگاه قاليشويي تمام اتوماتيك
نوشته هاي مشابهفرش شگي چيست؟فرش شگي يا پرز بلند را چطور بشوريم؟نرخ شستشوي فرش ماشينيعوامل تاثيرگذار، بر نرخ شستشوي فرش ماشينيخدمات قاليشويي خوب در تهرانيك قاليشويي خوب در تهران چه ويژگي هايي دارد؟رفع بوي نامطبوع فرشچگونه بوي نامطبوع فرش را رفع كنيم؟پاك كردن لاك از روي فرش با شيشه شوياستفاده از مواد سفيد كننده ( وايتكس) براي تميز كردن لاك روي فرش اصلا ايده خوبي نيست. وايتكس به تار و پود فرش آسيب مي رساند و امكان از بين رفتن رنگ قالي هم هست. با مواد بي ضررتري مي توانيد كامل لاك را پاك كنيد. شيشه شوهاي معمولي حاوي مقداري الكل هستند كه براي پاك كردن لكه لاك عالي عمل مي كنند. ابتدا مثل شيوه توضيح داده شده قبلي، لاك اضافي را با قاشق برداشته و سپس از شيشه شوي براي تميز كردن لكه استفاده كنيد. با استفاده از يك دستمال سفيد باقيمانده لاك را پاك كنيد. از كشيدن دستمال روي فرش خودداري كنيد. به جاي ان مي توانيد با حركات ضربه اي و با حوصله همه لاك را برداريد.اگر با اين روش ها فرش تميز نشد به بهترين قاليشويي تهران زنگ بزنيد تا فرش را لكه بري و تميز كند.
قاليشويي غرب تهران با خدمات ويژه
پاك كردن لكه لاك فرشپاك كردن لاك از روي فرش
از بين بردن لكه لاك روي فرش با آب اكسيژنهاز مقداري آب اكسيژنه نيز مي توانيد لكه هاي خشك شده لاك را تميز كنيد. با آب اكسيژنه دستمال را خوب مرطوب كنيد. اين دستمال را به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقيقه روي لكه بگذاريد تا لاك، دوباره روان شود. حالا با كمك يك دستمال سفيد و بدون پرز بقاياي لاك و آب اكسيژن را تميز كنيد. شايد لازم باشد يكبار ديگر همين كار را تكرار كنيد. بعد از پاك كردن لكه حتما محل را با آب و پارچه مرطوب تميز كنيد. لكه هاي سمج قديمي با اين روش شايد تميز نشوند با خدمات قاليشويي آنلاين هماهنگ كنيد. همياران قاليشويي بهتر مي دانند چگونه لكه لاك خشك شده را بدن آسيب به فرش، تميز كنند. 
بهترين قاليشويي شرق تهران
تا الان از هوم سرويز خدمات گرفتيد؟
در هوم سرويز همه قيمت ها شفافه و رايگان ميتونيد سفارش ثبت كنيد
021-91001332 سفارش با نرم افزار
پاك كردن لاك از روي فرش با پاك كننده ناخناگر بلافاصله لاك را پاك نكنيد بعد از چند دقيقه، حالت جامد و سخت پيدا مي كند. در اين صورت ديگر نمي توانيد آن را با قاشق برداريد يا با پارچه تميز كنيد. لاك خشك شده درون الياف قالي را نيز كثيف كرده است. با استفاده از پاك كننده هاي ناخن مي توانيد لكه لاك را تميز كنيد. محلول هاي حاوي استون مناسب نيستند از پدهاي لاك پاك كن بدون استون استفاده كنيد. اين پدها حاوي مواد روغني و چرب هستند. بنابراين پس از پاك كردن لاك حتما محل لكه را با محلول آب و مايع ظرفشويي شستشو دهيد.
در يك كاسه كمي آب ولرم ريخته و چند قطره مايع ظرفشويي را به آن اضافه كنيد. با يك اسفنج يا حوله روي محل لكه را به خوبي تميز كنيد. به اين ترتيب چربي پد لاك پاك كن به راحتي پاك مي شود. نيازي به آب جوش يا شوينده هاي قوي نيست.
منبع
پاك كردن لاك از روي فرش دستبافپاك كردن لاك از روي فرشتعرفه خدمات قاليشويي هوم سرويزعنوان(به روز رساني سال 99) از قيمت (تومان) تا قيمت (تومان)شستشوي فرش ماشيني(متر مربع) 11500 -شستشوي فرش دستباف(متر مربع)15000 -اعلاء شويي فرش ماشيني(متر مربع) 16000 اعلاء شويي فرش دستباف(متر مربع) 25000 33500شستشو فرش گل ابريشم دستبافت متري60000 شستشوي موكت جدا از زمين7000 خشكشويي فرش ماشيني در محل(متر مربع) 16000 -خشكشويي فرش دستباف در محل(متر مربع) 22000 -خشكشويي موكت در محل(متراژ كمتر از 50 متر) 400000 -قيمت خشكشويي موكت در محل(متراژ بيشتر از 50 متر)- متر مربع 8000 خشكشويي موكت در محل پله هر عدد20000 اعلاء شويي موكت جدا از زمين(متر مربع)توافقي قيمت شستشوي قاليچه و كنارهتوافقي قيمت رفوگري و ترميم(متر مربع)توافقي قيمت لكه برداري(متر مربع)توافقي خشكشويي چمن مصنوعي زير ۵۰ متر متري8000خشكشويي تاتامي هر قطعه زير ۵۰ عدد هر عدد6000سرويس حمل فرش 25000 سرويس قاليشويي در تهرانخدمات قاليشويي هوم سرويز توسط بهترين قاليشويي تهران ارائه مي شود. انواع فرش دستباف و نفيس، فرش ماشيني و موكت با دستگاه شستشو داده مي شود. شستن قالي و قاليچه به همراه لكه بري و رفو و ترميم ريشه، آبكشي و كُر اسلامي به همراه ضد عفوني با مواد مناسب از خدماتي است كه تنها در بهترين قاليشويي تهران ارائه مي شود. جهت ثبت سفارش رايگان از طريق اپ اين سامانه اقدام كنيد. پس از ثبت سفارش هميار شركت قاليشويي درب منزل مراجعه كرده و فرش ها را به محل كارگاه حمل مي كند. كليه فرش ها طبق زمان بندي اعلام شده در روز مقرر به صورت لول شده و كاور كشي تحويل داده مي شود. سفيد شويي و اعلاشويي قالي هاي نفيس با هماهنگي قبلي پذيرفته مي شود. اين سرويس شامل گارانتي تحويل سالم مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.