آموزش ساخت منو در وردپرس

از زندگي بايد لذت ببري

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آموزش ساخت منو در وردپرس

۲۲ بازديد

ساخت فهرست در وردپرس در واقع امكان ساخت همان منوهاي سايت ما است كه با استفاده از آن مي توانيم يك مسير براي دسترسي ساده ‌تر كاربران به صفحات مختلف را فراهم كنيم.

https://elementorthemes.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d9%85%d9%86%d9%88-%d8%af%d8%b1-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3/

اين صفحات مي توانند در قالب دسته ‌بندي، برگه‌ هاي سايت، نوشته خاص و … باشند كه در وردپرس به عنوان فهرست يا منو شناخته مي شوند. فهرست ‌ها يا همان منوهاي وردپرس مي توانند در بخش‌ هاي گوناگوني از سايت بسته به كدنويسي انجام گرفته روي قالب انجام بگيرند كه عمده ‌ترين بخش براي منوها، هدر سايت و ستون هاي كناري خواهد بود. با ساخت فهرست در وردپرس اين امكان براي شما فراهم خواهد شد تا لينك‌ هاي خودتان را به صورت زير منوهاي متعددي تعريف كرده و در سايت نمايش دهيد. حال كه با مفهوم كلي از فهرست ‌ها در وردپرس آشنا شديد در ادامه اين مقاله از پايگاه دانش ميزبان فا به آموزش ساخت منو در وردپرس و همچنين تغيير آنها در وردپرس مي ‌پردازيم. پس تا انتها همراه ما باشيد.
موضوعاتي كه در اين مقاله به آنها پرداخته خواهد شد، به شرح ذيل است:

آموزش ساخت منو در وردپرس و تغيير فهرست ها در وردپرسنحوه اضافه كردن منو جديد در فهرست وردپرستغيير خصوصيات پيشرفته در فهرست وردپرسمديريت زيرمنو در فهرست وردپرس و تغيير چيدمان منو وردپرسمديريت جايگاه‌ها در ساخت فهرست در وردپرسآموزش ساخت منو در وردپرس و تغيير فهرست هابا استفاده از فهرست ‌ها، مي توانيد در سايت خودتان منوهاي متنوعي ايجاد كنيد و آنها را در بخش ‌هاي مورد نظر نمايش دهيد. منوهايي كه با استفاده از اين امكان ايجاد مي ‌شوند، مي توانند داراي چندين مرحله باشند كه اين مراحل در وردپرس با عنوان زيرمنو شناخته مي شوند. به عبارت ديگر منوهاي وردپرس مشابه ul و li در زبان html هستند كه به صورت يك ليست چند گزينه‌ اي مي توانيد چند منوي اصلي تعريف كرده و براي هر كدام از اين منوها نيز يك زير منو انتخاب كنيد.
نكته: براي اينكه به بخش فهرست ها دسترسي داشته باشيد، بايد نقش كاربري مدير كل را داشته باشيد. براي ساخت منو و مديريت فهرست هاي وردپرس بايد به شكل زير پيش برويد:
در ابتدا به كمك آموزش ورود به پيشخوان وردپرس و با وارد كردن نام كاربري و رمز عبور خود وارد پيشخوان وردپرس شويد.سپس در پيشخوان از طريق منو «نمايش» روي زير منو «فهرست ها» كليك كنيد.آموزش ساخت منو در وردپرسبا مراجعه به اين بخش با صفحه زير مواجه خواهيد شد. در اين مرحله لازم است اقدام به ساخت فهرست در وردپرس كنيد تا بتوانيد اولين فهرست خودتان را داشته باشيد. براي اينكار بايد در فيلد قرار گرفته در رو به روي «نام فهرست» اسمي كه براي فهرست خود در نظر گرفته ايد را وارد كرده و سپس روي «ساخت فهرست» كليك كنيد.آموزش ساخت فهرست در وردپرس و تغيير منو در وردپرس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.