سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳

معرفي و بررسي بهترين ساعت هاي هوشمند سامسونگ

۲۰ بازديد

ساعت هاي هوشمند سامسونگ اين روزها با طراحي شيك و كارايي بالاي خود در بازارهاي جهاني بسيار خوش درخشيده اند. در اين مطلب به معرفي بهترين ساعت هاي هوشمند سامسونگ مي پردازيم.
ساعت هوشمند سامسونگ  طي چند سال گذشته بسيار بهتر و جذاب‌تر شده‌اند . در اين ميان با وجود اپل واچ ها نبايد جذابيت ساعت‌هاي هوشمند سامسونگ را نيز از قلم بيندازيم. به همين دليل در اين فهرست قصد دارم به معرفي بهترين ساعت هاي هوشمند سامسونگ اشاره اي داشته باشم.
ساعت Samsung Galaxy Watch ActiveSamsung Galaxy Watch ActiveSamsung Galaxy Watch Activeاين مدل از ساعت كمپاني سامسونگ بي هيچ دايره دواري طراحي شده. گرچه نماي ظاهر آن گرد است اما ناوبر چرخشي اي روي آن ديده نمي شود. شايد انتخاب اين طراحي به اين سبب بوده كه Samsung Galaxy Watch Active داراي نمايي ورزشي تر باشد. اين مدل از اسمارتواچ سامسونگ بي شباهت با Samsung Galaxy Watch نيست . البته كه به علت طراحي كمي سبك تر آن خواهد بود. شايد در وهله اول با مشاهده اين ساعت جاي خالي بزل گردشي حس شويد، اما پس از كار كردن با آن، به كار با اسكرول جهت جا به جايي در برنامه ها عادت خواهيد كرد.
خوبي اين ساعت هوشمند اين است كه براي دست افرادي كه مچ ظريفي دارند مي تواند بهترين گزينه باشد.
بدنه اين ساعت را فلز تشكيل داده و ظاهر آن شما را به ياد ديگر ساعت هاي كلاسيك خواهد انداخت. دكمه هاي تعبيه شده در كنار بدنه بيشتر اين ساعت را به ساعت هاي غير هوشمند بدل مي كند. بند هاي اين ساعت نيز از جنس سيليكون بوده كه برخلاف نام آن به راحتي قابل استفاده هستند. لازم به ذكر است بندهاي ساعت قابل تعويض هستند و كاربران مي توانند از بند هايي كه شركت سامسونگ به بازار عرضه مي كند براي ست كردن با وسايل ديگر از آن ها استفاده كرد.
از مشخصات اصلي اين اسماتواچ مي توان به صفحه نمايش ۱.۱ اينچي با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ اشاره كرد. مزيت دوام آوري در عمق ۵۰ متري، بهره مندي از پردازنده قدرتمند Exynos 9110، ۷۵۰ مگابايت رم و عملكرد ۴۵ ساعته باتري از ديگر ويژگي هاي منحصر به فرد اين ساعت به شمار مي آيد.
گلكسي واچ اكتيو ۲ سامسونگگلكسي واچ اكتيو ۲ سامسونگگلكسي واچ اكتيو ۲ سامسونگاگر به اكوسيستم اپل علاقه‌اي نداريد، يكي از بهترين ساعت هاي هوشمند سال ۲۰۱۹ از طرف سايت PhoneArena ، گلكسي واچ اكتيو ۲ انتخاب شده است. اين ساعت هوشمند با عملكرد خيلي خوب و نمايشگر جذاب، احتمالا بهترين ساعت هوشمند براي چنين كاربراني محسوب مي‌شود.
با قيمتي كه ارزان‌تر از اپل واچ است، اين گجت همچنان از بسياري از ويژگي‌هاي موردنظر بهره مي‌برد؛ از يك طرف در دو اندازه ۴۰ و ۴۴ ميلي‌متري عرضه شده و مدل مبتني بر فولاد ضدزنگ هم جذابيت بسيار زيادي دارد. از ديگر ويژگي‌هاي آن هم مي‌توانيم به عملكرد سريع و قابليت تشخيص خودكار فعاليت‌هاي ورزشي اشاره كنيم. البته تعداد اپليكيشن‌هاي مختص آن به پاي اپل واچ نمي‌رسد و مثلا سيستم ويبره اين ساعت هم به دقت و ظريفي ساعت هوشمند اپل نيست. اما در هر صورت چنين جزيياتي براي بسياري از كاربران اهميت چندان زيادي ندارد.
گلكسي واچ سامسونگگلكسي واچ سامسونگگلكسي واچ سامسونگ

گلكسي واچ سامسونگ اگرچه در سال ۲۰۱۸ معرفي شده، ولي در سال ۲۰۱۹ هم همچنان يكي از بهترين ساعت هاي هوشمند محسوب مي‌شود. براي خريد اين گجت، از بين مدل ۴۲ ميلي‌متري و مدل بزرگ ۴۶ ميلي‌متري حق انتخاب داريد. اين ساعت طراحي قابل توجهي دارد و به‌خصوص حاشيه چرخان آن كه براي ناوبري مورد استفاده قرار مي‌گيرد، توجه كاربران زيادي را جلب كرده است.
در ضمن بايد به اين نكته هم اشاره كنيم كه برخلاف گوشي‌هاي سامسونگ، ساعت‌هاي هوشمند اين شركت از اندرويد بهره نمي‌برند و مبتني بر سيستم‌عامل اختصاصي اين شركت موسوم به تايزن هستند. گلكسي واچ عملكرد رواني به ارمغان مي‌آورد و باتري آن براي حدود ۲ روز انرژي موردنظر را تامين مي­كند.
گلكسي واچ 3
گلكسي واچ 3گلكسي واچ 3گلكسي واچ 3 در دو اندازه‌ي ۴۱ و ۴۵ ميلي‌متري و با نمايشگر ۱٫۲ و ۱٫۴ اينچي عرضه خواهد شد. در هر دوي اين مدل‌ها، سامسونگ از دكمه‌ي چرخان در دور صفحه‌ي نمايشگر جهت كار با گلكسي واچ ۳ استفاده كرده است. علاوه‌بر اين دكمه‌ي چرخان، كاربران براي استفاده از قابليت‌هاي متنوع گلكسي واچ ۳ مي‌توانند از دو دكمه‌ي استوانه‌اي شكل تعبيه شده در كنار ساعت هم استفاده كنند.
گلكسي واچ ۳ از لحاظ ظاهري بسيار شبيه به مدل گلكسي واچ است ولي در مقايسه با طراحي ساده واچ گلكسي اكتيو واچ ۲ بايد بگوييم كه اين ساعت جديد از طراحي پر‌زرق‌و‌برق‌تري بهره مي‌برد. در مقايسه گلكسي واچ ۳ با گلكسي واچ بايد بگوييم كه ساعت جديد در حدود ۱۴ درصد باريك‌تر و همچنين در حدود ۱۵ درصد سبك‌تر است كه باعث مي‌شود اين ساعت جديد در موقع استفاده راحت‌تر باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.