جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

انواع مدل جديد شوميز و دامن بسيار شيك مجلسي

۱۱۶ بازديد

با نزديك شدن به سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ تصميم گرفتيم كه جديدترين مدل هاي شوميز و دامن دخترانه و زنانه لاكچري و شيك و بسيار زيبا و مدل شوميز و دامن كلوش و پليسه و كوتاه و بلند با انواع رنگ ها و گل گلي و ساده مجلسي و خانگي و اسپرت را مطابق با آخرين متدهاي روز دنيا در قالب گالري و ژورنال جذاب و شيك شوميز دامن براي شما همراهان گلچين كنيم. اين مدلها از برندها و سايت هاي خارجي و اينستاگرام مدل هاي روز انتخاب شده كه مطمئنا مورد پسندتان قرار ميگيرد.
مدل جديد شوميز و دامن 2021 | انواع مدل جديد شوميز دامن مهماني و خانگي شيك 1400
 
جديدترين مدل شوميز و دامن مجلسي ۲۰۲۱شوميز و دامن از دسته لباس هايي است كه هميشه مورد پر طرفدار بوده و انتخاب اول دختران جوان و خانم هاي شيك پوش براي مهماني و مجالس و دورهمي ها و پذيرايي از مهمان است
انواع مدل جديد شوميز و دامن بسيار شيك مهماني و خانگي 2021
اين لباس ها در انواع مجلسي و اسپرت با دامن كوتاه و بلند كلوش و پليسه اي و راسته و ترك و فون و تنگ و …. موجود است كه به صورت ست و تكي كه با هر دامني ميتوانيد بنا به سليقه خودتان ست كنيد توليد ميشود
انواع مدل جديد شوميز و دامن بسيار شيك مهماني و خانگي 1400
جديدترين مدل شوميز و دامن خانگي ۱۴۰۰در يك مدل جديد شوميز مجلسي، در قسمت شانه ها اپل كار گذاشته مي‌شود. اين مدل براي پوشيدن و ست كردن شوميز ميتوانيد با دامن كوتاه و بلند يا چسبان استفاده كنيد، استايل مهماني خوبي را مي‌سازد.
شوميز هاي پشت باز با دامن هاي كوتاه بسيار پر طرفدار هستند. اين شوميزها را مي‌توانيد با دامن هاي جين كوتاه، موهاي گوجه اي، چكمه هاي بلند اكسسوري هاي ظريف تركيب كنيد.
انواع مدل جديد شوميز و دامن بسيار شيك مجلسي 2020
بيشتر بخوانيد : ژورنال مدلهاي شيك شوميز حرير و نخي ويژه ۹۹ – ۲۰۲۰مدل هاي شوميز ودامن جلو بسته كه در قسمت جلوي لباس، با بندهاي ضربدري بسته مي‌شود و قسمت مياني كمر، از بخش بالا و پايين آن تنگ تر مي‌شود. اين مدل را در كالكشن هاي بهاره ي برندهاي مطرح دنيا مي‌توانيد پيدا كنيد. به علاوه چين داشتن پايين لباس، يكي از ترندهاي جذاب و دخترانه ي امسال است.
مدل هاي جديد شوميز و دامن مجلسي كره اي ۱۴۰۰
مدل هاي جديد شوميز دامن مجلسي ۱۴۰۰شوميزهاي يقه گرد كه در آنها يك قسمت شنل مانند روي لباس دوخته مي‌شود، براي كساني كه به دنبال استايل هاي شيك و باوقار مي‌گردند بسيار مناسب است
مدل هاي جديد شوميز و دامن اسپرت
مدل هاي جديد شوميز دامن دخترانه ۲۰۲۱شوميز هاي حرير در رنگ هاي كم‌رنگ و پاستلي، انتخاب هاي خوبي براي مهماني ها و دورهمي ها به حساب مي‌آيند. در مدل هاي جديد شوميز حرير، مدل يقه حلزوني شلوغ و آستين هاي بلند و كلوش را زياد مي‌بينيم. اين شوميزها را با يك دامن چسبان رنگ تيره امتحان كنيد.
بيشتر بخوانيد : انواع جديدترين مدل شوميز پوشيده ۹۹ خانگي و مجلسي 
مدل هاي جديد شوميز و دامن گيپور و حرير گلي گلي
مدل هاي جديد شوميز دامن زنانه ۹۹در برخي از مدلها قسمتي از آستين شوميز كه باز مي‌ماند كه زييايي خاصي به مدل ميدهد كه ميتوانيد با دامن چاكدار راسته با پيلي بپوشيد.
شوميزهاي حرير، تزئين شده با گل هاي برجسته روي يقه است كه جلوه ي زيباتري دارد. مي‌توانيد با اين شوميزها، كفش هايي بپوشيد كه آنها هم تزئين گل برجسته دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.