پوستر سه بعدي چيست؟

از زندگي بايد لذت ببري

یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

پوستر سه بعدي چيست؟

۱۶۹ بازديد

پوسترهاي سه بعدي چاپ شده روي ديوار نصب مي شوند و با نگاه كردن به آن تصاوير احساس چند بعدي بودن در سطح مورد نظر به ما دست مي دهد و احساس مي كنيم كه ديوار منزل داراي برجستگي و يا خلل و فرج شده است.
ولي در اصل  اين تصاوير با توجه به طرح آنها به گونه اي چاپ شده اند كه بصورت سه بعدي خود را نشان مي دهند در حالي كه فقط يك تصوير با خطاي ديد مي باشد كه روي كاغذ ديواري چاپ شده است و اين كاغذ ديواري وقتي در محيطي مناسب نصب شود باعث خطاي ديد براي افراد مي شود.
پوستر سه بعديبه همين دليل افراد بسيار زيادي به دنبال پوستر هاي سه بعدي جالب و جذاب هستند تا نماي جديد و تازه اي به محل زندگي يا محل كسب و كار خود را بدهند.
يك از قابليتهاي ارزشمند پوسترهاي سه بعدي اين است كه هر تصوير را مي‌توان روي آن كاغذها چاپ كرد و روي ديوار نصب نمود حتي تصوير خود شما!
يعني شما با دوربين هاي با كيفيت بالا مي توانيد تصويري از خودتان را گرفته و آن تصوير را براي چاپ روي كاغذهاي ديواري به چاپخانه هاي مخصوص توليد پوسترهاي سه بعدي ارائه دهيد و آن تصوير روي آن كاغذ ديواري چاپ شود بعد از چاپ شدن تصوير بر روي كاغذ ديواري كه با نام پوستر سه بعدي از آن ياد مي شود بايستي فرد نصاب كاغذهاي ديواري ، آن پوستر را به  ديوار و يا محل دلخواه شما بچسباند.
پوستر سه بعدييكي از مزيت هاي بزرگ در چاپ پوسترهاي سه بعدي اين است كه محدوديتي در نوع تصوير وجود نداشته و شما به راحتي مي توانيد با نرم افزارهاي گرافيكي طرح هاي دلخواه خود را طراحي نموده و حتي برند و لوگوي خود را چاپ كرده و در محل كار بر روي ديوار نصب نماييد و به فضاي محل كار خود جلوه زيباتر و چشم‌نوازتري بدهيد و اين از قابليت‌هاي پوسترهاي سه بعدي به شمار مي‌رود كه باعث شده بسيار پرطرفدار و روز به روز به تصاوير و ايده هاي آن افزوده شود.
يكي ديگر از قابليت هاي پوسترهاي سه بعدي فري سايز بودن آنها مي باشد FREE SIZE يعني اينكه شما با توجه به ابعاد ديوار  و يا فضاي مورد نظر خود مي توانيد هر تصويري كه به دلخواه شما مي باشد با همان ابعاد و اندازه توليد كرده و در آن محل نصب نماييد و هيچ محدوديتي در ابعاد وجود ندارد.
جنس پوسترهاي سه بعدي از كاغذ هاي ديواري قابل شستشو مي باشد كه رويه آنها از جنس pvc و يا ونيل مي باشد كه به پوسترهاي سه بعدي اين امكان را مي دهد كه قابليت تميز كردن و شستشوي مناسبي داشته باشند.
قابليت شستشوي يعني اينكه روي آنها ضد آب بوده و با مواد شوينده مخصوص ميتوان روي پوست را تميز كرد و آلودگيها و چربي ها را از بين برد.
پوستر سه بعدي رويال دكوراتدر مجموعه رويال دكورات پوسترهاي سه بعدي با قابليت هايي كه عنوان كرديم موجود بوده و جنس كاغذ ديواري ها قابليت شستشو داشته و با گارانتي ۵ ساله و بدون محدوديت در انتخاب تصوير و همچنين محدوديت در ابعاد ، توليد شده و به مشتريان ارائه مي گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.