خريد هارد اكسترنال ارزان قيمت

از زندگي بايد لذت ببري

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

خريد هارد اكسترنال ارزان قيمت

۱۵۳ بازديد

خريد هارد اكسترنال ارزان قيمتاگر به مسير طي شده تكنولوژي نگاهي گذار داشته باشيم؛ ذخيره اطلاعات از جمله مواردي است كه از فلاپي به هاردهاي كوچكي تبديل شده كه مي‌تواند يك كتابخانه بزرگ تا يك آرشيو از فيلم‌هاي سينمايي را در خود جاي دهد. اما قيمت بالاي هاردهاي موجود در بازار مزيد برعلت گشته تا خريداران به كيفيت هاردهاي اكسترنال كه بازار موجود است؛ بي‌توجه باشند. در اين مقاله قصد داريم به خريد هارد اكسترنال ارزان قيمت و نكاتي كه در اين خصوص بايد به آن توجه كنيد؛ اشاره كنيم تا خريد بهتري را تجربه كنيد.
اما خريد هارد اكسترنال ارزان قيمت به تنهايي نمي‌تواند نيازهاي شما را برآورده كند! زيرا يك هارد اكسترنال گنجينه‌اي را در خود جاي مي‌دهد كه مي‌تواند ثمره چندين سال تلاش شما براي جمع‌آوري آن اطلاعات باشد. البته كه قيمت هم خود به تنهايي مورد بسيار مهمي است كه مي‌تواند در خريد شما بسيار تاثير گذار باشد. ما در فروشگاه سورس كامپيوتر با توجه به فشار اقتصادي حاكم و نوسانات ارزي قصد داريم تا در اين مقاله اطلاعاتي مفيد در خصوص خريد هارد اكسترنال ارزان قيمت به شما ارائه دهيم تا خريد بهتري را تجربه كنيد.
خصوصيات يك هارد خوب و ارزان قيمتپارامترهاي مهمي در خريد هارد اكسترنال ارزان قيمت دخيل هستند كه اولين و يا شايد مهم‌ترين خصوصيت آن، بدون شك ظرفيت آن است. ظرفيت هارد اكسترنال در قيمت آن بسيار تاثيرگذار است. اگر نگاهي گذرا به محصولات موجود در بازار داشته باشيم؛ هارد اكسترنال 1 و 2 ترابايت از پرفروش‌ترين محصولات بازار به شمار مي‌روند. موضوعي كه در خصوص ظرفيت هارد اكسترنال بايد به آن توجه داشته باشيد؛ نياز شماست. در واقع اين نياز شماست كه مشخص مي‌كند كه براي خريد ظرفيت يك ترابايت را مشخص كنيد يا دو ترابايت. اطلاعات زير براساس تجربه كاربران بيان‌گر ميزان ظرفيتي است كه بايد براي هارد پرداخت كنيد.
براي انتقال پرونده‌ها و فايل‌هاي متني يا pdf ظرفيت اشغال شده در حدود 80 گيگ خواهد بود.براي انتقال فايل‌هاي موسيقي و صوتي ظرفيت اشغال شده به طور معمول 80 الي 120 گيگ خواهد بود.براي ذخيره سازي برنامه‌ها و نرم افزارها معمولا ظرفيتي تا حدود 400 گيگ اشغال مي‌شود كه اين ميزان در صورت وجود نرم‌افزارهاي گرافيكي به 600 گيگ هم خواهد رسيد.اگر اهل ديدن فيلم هستيد و به دنبال انتقال و ذخيره چند ده فيلم با كيفيت 720 در هارد خود هستيد؛ پيشنهاد ما به شما هارد يك ترابايت است.اما اگر قصد يك ليست بلند بالا از فيلم‌هاي IMBD با كيفيتHD را داريد يا به زبان ساده‌تر يك فيلم باز حرفه‌اي هستيد هارد 2 ترابايت به طور كامل مي‌تواند نيازهاي شما را برطرف كند.پس نكته‌اي كه در خصوص خريد هارد اكسترنال ارزان قيمت با ظرفيت مناسب بايد به آن توجه كنيد؛ ميزان نياز شماست! براي مثال اگر نهايت استفاده شما از هارد اكسترنال ذخيره سازي فايل‌هاي متني گوناگون است؛ نكته‌اي كه بايد به آن توجه كنيد؛ عدم نياز به خريد هارد دو ترابايتي است.
برند هارد اكسترنال مناسب و ارزان قيمتامروزه برند‌هاي معتبري در سطح جهان هاردهاي اكسترنال يك و دو ترابايتي توليد مي‌كنند كه با توجه به نياز بازار و تجربه حاصله از فروش هارد اكسترنال مي‌توانيم به برندهاي زير براي تجربه يك خريد حساب شده اشاره كنيم.
هارد اكسترنال برند ADATAاي ديتا از جمله برند‌هاي مطرح بازار براي فروش به شمار مي‌رود كه در سال 2001 در شهر تايوان تاسيس شد. محصولات اين برند با ظاهري جذاب كه نشان از مقاومت اين هاردها در برابر ضربه است؛ بيان‌گر كيفيتي ايده‌آل هستند. محصولات اين برند در ظرفيت‌هاي 1 الي 4 ترابايت در بازار موجود هستند كه با توجه به ظرفيت‌هاي متفاوت در رنج قيمتي 1.5 الي 5 مليون در بازار قرار دارند.
هارد اكسترنال برند Western Digitalيكي از برند‌هاي پرفروش بازار كه برخلاف كشور سازنده آن يعني امريكا قيمت منطقي و كيفيت ايده‌آلي دارد؛ برند وسترن ديجيتال است كه با ظاهري ساده و شكيل مي‌تواند در كنار تلفن همراه و لپ تاپ شما ظاهري مكمل را ايفا كند. هاردهاي WD با توجه به ظرفيت توليد شده كه بين 1 الي 6 ترابايت هستند؛ مي‌توانند قيمتي ما بين 1.5 الي 5 ميليون را به همراه داشته باشند كه با توجه به كيفيت ساخت، قيمت منطقي به شمار مي‌رود.
هارد اكسترنال برند TOSHIBAاز جمله برند‌هاي مطرح در توليد هارد اكسترنال برند ژاپني توشيبا است كه با توجه به كيفيت متعارف و شناخته شده مي‌تواند انتخاب ايده آلي براي شما باشد. اين برند هم از نظر قيمتي تقريبا با برندهاي معرفي شده تقريبا يكسان است.
هارد اكسترنال برند SPسيلسكوت پاور  هم يك برند تايواني است كه در زمينه توليد فلش و هارد يك برند شناخته شده به حساب مي‌آيد. اين برند از نظر قيمتي از ساير برند‌ها كمي گران‌تر است كه اين گراني هم به كيفيت و هم به برند اين هارد وابسته است.
خصوصيات كلي يك هارد اكسترنالاگر خصوصيات يك هارد را به صورت خلاصه بان كنيم؛ موارد زير با توجه به نظر مخاطبان از ارجعيت قابل قبولي برخوردار است.
ضد ضربه بودن به عنوان اولين خصوصيت هارد شناخته مي‌شود.از ديگر خصوصياتي كه هاد اكسترنال ارزان قيمت مي‌تواند داشته باشد؛ خروجي و ورودي‌هاي مناسب براي اتصال به تلفن همراه، لپ تاپ و ... است.هارد اكسترنال ارزان قيمت بايد از نظر ظاهري هم مورد تاييد باشد كه محصولات ارائه شده توسط برندهايي كه معرفي كرديم از اين قاعده مستثنا نيستند.

هارد اکسترنال ای دیتا HD770G

هارد اکسترنال Adata HD770G ، یک هارد اکسترنال زیبا و با کیفیت به شمار می رود.

این محصول یکی از اولین هارد اکسترنال هایی می باشد که در آن از ال ای دی های RGB استفاده شده است.

شرکت ای دیتا هارد اکسترنال ای دیتا HD770G را با ظاهری جذاب برای گیمرها و افرادی که علاقه مند به داشتن یک هارد اکسترنال خاص هستند طراحی کرده است.انواع هارد اکسترنال

این محصول علاوه بر زیبایی ، قابلیت ها و امکانات فوق العاده ای دارد.

از جمله این قابلیت ها می توان به مقاومت آن در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع 122 سانتی متری اشاره کرد.

هارد دیسک اصلی این محصول در میان سه لایه مجزا محافظت می شود.تعمیرات کامپیوتر

این لایه ها علاوه بر دفع ضربات وارد شده به هارد اکسترنال ، وظیفه مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را دارا هستند.

در مجموع می توان این هارد اکسترنال را بهترین گزینه برای اتصال به پلی استیشن و ایکس باکس نامید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.