بهترين ماشين هاي ريش تراش موزر

از زندگي بايد لذت ببري

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

بهترين ماشين هاي ريش تراش موزر

۱۴۴ بازديد

بهترين ماشين هاي ريش تراش موزر در بازار ايرانقطعاً استفاده روزانه از ماشين اصلاح و ريش تراش، در جذابيت شما آقايان اثر قابل توجهي خواهد داشت. ما در اين مقاله سعي كرده ايم با معرفي بهترين ماشين ريش تراش هاي موجود در بازار شما را در خريدي آسان راهنمايي كنيم، از اينكه با گاسي وب همراه هستيد از شما متشكريم.
اولين ريش تراش را سرهنگ جاكوب شيك در سال ۱۹۳۱ ساخت اما از آن روز تا الان شركت هاي مختلفي محصولات متنوع و كاربردي از انواع گوناگون ريش تراش را به بازار معرفي كرده اند. يكي از مزيت هاي كاربردي اصلاح با ريش تراش نسبت به اصلاح صورت با تيغ، استفاده نكردن از كف ريش تراش و صرفه جويي در وقت شماست.
بهترين ماشين ريش تراش براون مدل 7899ccمدل 7899cc از مارك براون يكي از بهترين ماشين هاي ريش تراش در بازار مي باشد، زيرا تمام ويژگي هاي يك ريش تراش خود را دارد. از ويژگي هاي اين ماشين اصلاح صورت مي توان به تكنولوژي اصلاح خطي (فويلي)، تك سرعته، دستگيره با طراحي ضد لغزش، صفحه نمايش ديجيتالي، تيغه هاي قابل تعويض، باتري ليتيوم يوني و استند با قابليت شستشوي خودكار اشاره كرد. در جدول زير امكاناتي كه اين ماشين اصلاح صورت دارد را بيان مي كنيم.
قيمت اين دستگاه در بازار بين 5/400/000 تا 5/600/000 است. براي خريد ماشين ريش تراش با ارزان ترين قيمت، مي توانيد به ديجي كالا سر بزنيد و از طريق لينك زير مشخصات كامل محصول را ببينيد. نوآوري و طراحي ارگونوميك بكار رفته در اين ريش تراش، شما را بي نياز از هر چيزي مي كند.
بهترين ماشين ريش تراش براون مدل 7899cc
مشاهده اين محصول در ديجي كالا
ويژگي هاي ريش تراش Braun-7899cc shaver:
خط زن: دارد مدت استفاده پس از شارژ: 50 دقيقهضد آب (قابليت استفاده زير دوش): دارد قابليت شستشو: داردمدت شارژ شدن كامل: 60 دقيقه اصلاح با شماره صفر: داردPLAY

00:0000:00MUTE
SETTINGSPIPENTER FULLSCREENPLAYماشين اصلاح ريش فيليپس مدل S1110/04ماشين ريش تراش مارك فيليپس مدل S1110/04 كه قيمت پايين تري نسبت به مدل هاي معرفي شده ديگر دارد، ويژگي هاي اصلي يك ريش تراش خوب را داراست. براي مثال از تيغه هاي ضد زنگ ساخته شده است، قابليت اصلاح با شماره صفر و قابليت خط زن نيز دارد. همچنين با توجه به انعطاف پذيري تيغه ها در 4 جهت، مي توان اصلاح بهتري را انجام داد.
اگر بخواهيم در مورد كاستي هاي اين ريش تراش از فيليپس صحبت كنيم، مي توانيم به نداشتن قابليت ضد آب، نداشتن قابليت استفاده به صورت خشك و مرطوب و شارژ نشدن سريع اشاره كنيم كه آنقدر هم به چشم نمي آيد. در كل مي توان با قيمت ارزان تري، اين ريش تراش را براي خود خريداري كنيد.
ماشين اصلاح ريش فيليپس مدل S1110/04
مشاهده اين محصول در ديجي كالا
ويژگي هاي ريش تراش Philips S111004 shaver:
خط زن: دارد تيغه هاي خود تيز شونده: داردضد آب (قابليت استفاده زير دوش): ندارد قابليت شستشو: نداردطراحي ارگونوميك: دارد اصلاح با شماره صفر: داردPLAY

00:0000:00MUTE
SETTINGSPIPENTER FULLSCREENPLAYبهترين ماشين ريش تراش پاناسونيك ES-LV61ماشين ريش تراش مدل Es-LV61 از مارك پاناسونيك تمامي ويژگي هايي كه يك ريش تراش خوب و قيمت مناسب بايد داشته باشد، را دارد. اين ريش تراش پرسرعت با دور موتور 14000 دور در دقيقه اصلاحي تميز و دقيق براي شما به ارمغان مي آورد.
از قابليت هاي اين مدل از مارك پاناسونيك مي توان به تميز شدن تيغه ها با امواج Sonic Vibration، تيز ترين تيغه هاي دنيا با آلياژي از نقره، صفحه نمايش چند منظوره، كم صدا و بدون لرزش موتور اشاره كرد. ماشين ريش تراش 5 تيغ پاناسونيك مدت زمان اصلاح را كاهش مي دهد و با تكنولوژي جديد موهاي خوابيده صورت و چانه را پيرايش مي كند.
ماشين ريش تراش پاناسونيك ES-LV61
مشاهده اين محصول در ديجي كالا
ويژگي هاي ريش تراش Panasonic ES-LV61 shaver:
خط زن: دارد امكان شارژ شدن سريع: داردضد آب (قابليت استفاده زير دوش): دارد قابليت شستشو: داردطراحي ارگونوميك: دارد اصلاح با شماره صفر: داردبهترين ماشين ريش تراش پاناسونيك سري Lamdash مدل ES-LV95پيشنهاد ما به شما اين ريش تراش با كيفيت است، زيرا اين ريش تراش كه از شركت معروف پاناسونيك مي باشد، داراي قابليت ضد آب و قابل استفاده زير آب، خط زن، مخصوص ته ريش، طراحي ارگونوميك و قابليت اصلاح با شماره صفر است. ماشين ريش تراشي كه پيش روي شماست، قطعاً يكي از بهترين ماشين ريش تراش موجود در ايران است كه شما به آساني مي توانيد آن را تهيه و خريد كنيد.

مدل‌های ریش تراش برقی امروزه با تکنولوژی‌های پیشرفته و قابلیت‌های متعدد به بازار عرضه شده‌اند. یکی از بهترین مدل‌های ریش تراش برقی که توانسته است توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان را جلب کند، مدل Braun Series 9 می‌باشد. این مدل با طراحی مدرن، عملکرد برتر و قابلیت‌های هوشمندانه ارائه می‌شود. سری 9 از تکنولوژی SyncroSonic بهره‌مند است که با ترکیب حرکت‌های ارتعاشی و گردشی، امکان اصطکاک بهتر با پوست را فراهم می‌کند و به تراشیدن دقیق‌تر و اثربخش‌تر کمک می‌کند.

 

این ریش تراش دارای مجموعه‌ای از سنسورها و تشخیص‌گرها است که به وسیلهٔ تکنولوژی AutoSense قابلیت تشخیص چگالی موهای صورت را داراست و تنظیمات خود را برای تراشیدن بهینه تطبیق می‌دهد. همچنین، سری 9 دارای یک سر متحرک است که به طور اطمینان‌بخشی به تراشیدن سطوح مختلف صورت می‌پردازد. به طور کلی، Braun Series 9 با عملکرد برتر، دقت بالا، و امکانات هوشمندانه یکی از بهترین انتخاب‌های موجود در دسته ریش تراش برقی محسوب می‌شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.