نحوه ريست كردن لباسشويي پاكشوما

از زندگي بايد لذت ببري

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

نحوه ريست كردن لباسشويي پاكشوما

۱۲۰ بازديد

بعد از آشنايي با طرز كار لباسشويي پاكشوما، نوبت به آشنايي با نحوه ريست كردن لباسشويي پاكشوما مي‌رسد. بعضي اوقات ممكن است تنظيمات لباسشويي شما، بر اثر يك اتفاق ، به هم بريزد. در اين مواقع ريست كردن به شما كمك خواهد كرد تا لباسشويي را به تنظيمات قبلي خود، برگردانيد. اگر در لباسشويي پاكشوما شما، دكمه ريست تعبيه شده باشد، كار شما بسيار راحت خواهد بود و با فشار دادن دكمه ريست، لباسشويي به تنظيمات خود، برمي‌گردد. اما اگر دكمه ريست تعبيه نشده باشد، مي‌توانيد لباسشويي را چند دقيقه از برق بكشيد و سپس به برق بزنيد.
نكات مهم در نگهداري لباسشويي پاكشومارعايت برخي نكات در هنگام استفاده از لباسشويي پاكشوما، باعث مي‌شود تا عمر مفيد لباسشويي افزايش پيدا كند. همچنين اين مورد باعث بهبود عملكرد لباسشويي هم مي‌شود. از جمله نكات مهم در نگهداري لباسشويي پاكشوما، مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:
به اندازه از پودر لباسشويي استفاده كنيد.برنامه‌هاي شستشو را مناسب با ميزان و نوع لباس انتخاب كنيد، براي اين كار بايد با طرز كار لباسشويي پاكشوما آشنا باشيد.نرم كننده را قبل از استفاده با كمي آب مخلوط كنيد.بعد از اتمام شستشو تا شستشوي بعدي، حدود دو ساعت زمان در نظر بگيريد و به لباسشويي خود استراحت بدهيد.بعد از چند بار استفاده حدود ماهي يكبار، از جرم گير مخصوص براي تميز كردن لباسشويي خود استفاده كنيد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.