یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

رعايت نكاتي در هنگام خريد مبل‌ تختخواب‌ شو

۱۲۷ بازديد

نكته اول:به ياد داشته‌باشيد كه در طول روز به فضاي كافي اتاق خواب نياز داريد تا به راحتي به كارهاي روزمره‌تان رسيدگي كنيد و همچنين به فضايي براي نشستن و استراحت كردن احتياج خواهيد داشت، پس در ابتدا اندازه‌ مناسب مبل‌هاي تخت‌خواب‌شو را در ذهن‌تان طراحي كنيد و سپس شروع به پرسيدن چند سوال از خود‌تان كنيد. براي مثال سوال‌هايي مانند:
قرار است چند نفر از اين فضا استفاده مفيد داشته باشند؟آيا زوج هستيد يا خود به تنهايي از اين فضا استفاده مي‌كنيد؟براي چه گروه سني در خانواده اعم از نوجوان ، جوان ، ميانسال يا سالمند استفاده خواهد شد؟متراژ اتاقتان  چه اندازه است؟آيا متراژ اتاق به شما اين اجازه را مي‌دهد كه از تخت‌خواب‌هاي سايز بزرگ استفاده كنيد؟ نكته دوم:قبل از خريد دقت داشته‌باشيد كه جنس پارچه  و بافت آن طوري طراحي  شده باشد
كه كه به هنگام خوابيدن به روي آنها با سليقه و ذايقه شما به طوركامل هماهنگي داشته‌باشد.
به طور كل بافت‌هايي را كه نرم و لطيف و مقاوم هستند، انتخاب كنيد.همچنين مي‌توانيد ملافه‌اي را جداگانه برگزينيد كه به هنگام خواب و استراحت از آن روي تخت‌خواب استفاده كنيد.
نكته سوم:هنگام خريد كاناپه‌ و مبل هاي تخت خواب‌شو به پايه‌هاي آن دقت كنيد.كاناپه‌هايي را خريداري كنيد كه پايه‌هايش با چسب به بدنه كاناپه محكم شده‌باشد.آن دسته از كاناپه‌هايي كه با ميخ به بدنه متصل مي‌شوند بعد از مدتي شل شده وباعث نامتوازن شدن و لق خوردن تخت خواب مي‌شوند.
اين مقاله هم توصيه ميشود  آخرين روشهاي طراحي دكوراسيون و مبلماننكته چهارم:به هنگام خريد، الگو و طرح پارچه مبلي را انتخاب كنيد كهبا رنگ و طراحي اتاق شما هماهنگي كامل  داشته باشد،
در نظر داشته‌باشيد تنوع طرح و بافتاين نوع مبلمان در بازار بسيار زياد است.
مي‌توانيد انواع گل‌دار، راه‌راه، چهارخانه و مدل‌هايعروسكي را بنا بر سبك اتاق و نوع كاربرد آن انتخاب كنيد.
نكته پنجم:بهتر است به هنگام انتخاب كاناپه مورد نظر، آن را باز كنيد و بهروي همه نقاط آن بنشينيد تا مطمئن شويد كه همه نقاط آن مانند مركز آن نرم و راحت است.
نكته ششم:سطح رويي و اطراف كاناپه را به دقت نگاه كنيد. سطح كلي كاناپه بايد پوشيده از تشك و پارچه باشد تا نرمي و لطافت را به شما منتقل كند.اگر در ساختار نهايي و رويي كاناپه از چوب استفاده شده است، از خريداري آن منصرف شويد.
نكته هفتم:قسمت تخت‌خواب كاناپه را به سمت خود بكشيد. اگر به هنگام بيرون آمدن سخت و دشوار بيرون آمدو دچار لق خوردن و تكان خوردن شد از خريد آن منصرف شويد.
 
مبل تختخواب شو چيست؟مبل تختخواب شو چيست؟
نكته هشتم:در نظر داشته باشيد كه اسكلت و بدنه كاناپه‌هاي تخت‌خواب‌شو مقاوم باشد وهمچنين تشك آن داراي قطر كافي و مناسب براي نشستن و خوابيدن باشد،
در غير اين‌صورت به دليل كاربرد دوگانه،اين نوع مبلمان به‌طور سريع فرسوده و خراب مي‌شوند.
نكته نهم:اسكلت و بدنه كاناپه بايد مقاوم و محكم باشد به گونه‌اي كه تخته چوبي زيرين آن لق نباشد و تكان نخورد.
اگر از آن دسته افرادي هستيد كه داراي وزن بالايي هستند
اين مقاله هم توصيه ميشود  مبل تختخوابشو و مبلمان تختشو راحتيبهتر است تشكي با فنرهاي مقاوم و محكم انتخاب كنيد چرا كه اين دسته از افراد به طور معمول بعد از گذشت زمان كوتاهي از تشك ابراز نارضايتي دارند.
نكته دهم:كاناپه مورد نظر را به گونه‌اي انتخاب كنيد كه فنر داخل تشك آن محكم و با دوام باشد.
نكته يازدهم:به هنگام خريد از مسئول فروش بپرسيد كه تشكي براي جايگزين كردن و تعويض كردن به هنگام خراب شدن تشك كاناپه دارند يا خير، در اين صورت مي‌توانيد با خيال آسوده خريد كنيد.
نكته دوازدهم :در فروشگاه ، هنگام خريد ،  قسمت تختخواب كاناپه را به سمت خود بكشيد.
اگر هنگام بيرون آمدن سخت و دشوار بيرون آمد
ودچار لق خوردن و تكان خوردن شد بايد اطمينان پيدا كنيد كه اين مبل كيفيت نامناسبي دارد و انتخاب مناسبي نيست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.