شكل‌هاي مختلف ظرف اردو خوري

از زندگي بايد لذت ببري

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

شكل‌هاي مختلف ظرف اردو خوري

۲۲ بازديد

ظرف اردوخوري زيبايي بخش سفره هاي امروزي است، چرا كه اين محصول در تنوع بالايي از نظر طرح توليد مي شود و طرفداران و طالبان بسياري دارد.
تنوع شكل در مورد اين محصول بي ربط نيست، چرا كه كاربرد آن نيز مانند شكلش متفاوت است.
براي مثال موارد خشك را مي توان در يك ظرف به صورت جداگانه قرار دارد، اما مواردي مانند سس، ماست و مواردي از اين قبيل اين امكان را ندارند و در صورتي كه در كنار هم قرار بگيرند بلافاصله مخلوط مي شوند.
از اين رو ظروف اردو خوري در انواع يكدست و جدا شده طراحي و توليد مي شوند تا در موارد مختلفي قابليت استفاده را داشته باشند. شكل‌هاي مختلف  اردو خوري در فروشگاه خانه ما قابل مشاهده مي باشد، اين ظروف در فروشگاه خانه ما تنوع بالايي دارند و با قيمتي بسيار مناسب به فروش مي رسند.
توليداتي كه در اين فروشگاه ارائه مي شوند از برندهاي معتبر تهيه شده و از كيفيتي عالي برخوردار هستند. توجه داشته باشيد از طرح و شكل هاي مختلف ظروف اردو خوري مي توان موارد زير را نام برد كه در بين مصرف كنندگان بسيار محبوب هستند:
ظروف اردو خوري خرگوشي كه از جديدترين طرح هاي اين ظروف مي باشد.ظروف اردو خوري گوزن كه طرحي مدرن و زيبا بوده مي تواند زينت بخش سفره هاي شما باشد.ظروف اردوي حلزوني پرطرفدارترين نوع اين ظروف مي باشد كه هر روزه در حالتي جديد ارائه مي شود.اردو خوريبهترين ظروف اردوخوري حلزوني
ظروف اردو خوري چند طبقه كه بهترين انتخاب جهت استفاده بر روي ميزهاي عسلي جهت قرار دادن شيريني و شكلا مي باشد.ظروف اردو خوري چند تكه كه با خلاقيتي عالي طراحي شده اند و با در كنار هم قرار گرفتن شكل يك گل يا يك سمبل ديگر را نمايش مي دهند.موارد ذكر شده از محبوب ترين و البته شكل هاي مختلفي از جديدترين ظرف اردو خوري مي باشد كه متقاضي فراواني داشته و توسط اغلب افراد استفاده مي شوند.
هر كدام از موارد ذكر شده كاربردهايي متفاوت با ديگري دارد و معمولا جهت سرو انواع دسر و پيش غذا استفاده مي شود. علاوه بر آن اين ظروف مي توانند در ميز پذيرايي نيز جهت سرو شيريني، آجيل، شكلات و ميوه هاي خشك شده استفاده شوند.
تنوع طرح و شكل ظروف اردو خوري موجب مي شود كه اين محصولات با انواع سليقه سازگاري داشته باشند و البته در بيشتر اوقات انتخاب را براي افراد سخت كنند. اما با اين حال اين محصولات بسيار پرطرفدارند و متقاضيان بسياري دارند، از اين رو اين توليدات با كيفيت و كاربردي به دو روش مستقيم و غير مستقيم به فروش مي رسند. اما افراد مي توانند با خريد از فروشگاه خانه ما بهترين و شيك ترين با نازلترين قيمت ها تهيه كنند.
افراد مي توانند با انتخاب زيباترين ظروف اردو مهماني هاي خود را زينت بخشيده و از شلوغي هاي بيش از حد جلوگيري كنند، چرا كه شلوغ بودن روي ميز و سفره مهمان را نيز معذب مي كند و همچنين استفاده از غذا و انواع دسر را سخت مي كند، اما استفاده از اين ظروف كاربردي مي تواند كمك كند افراد چند مدل دسر را يك جا بردارند و انتخاب مورد نظر خود را سرو كنند.
طراحي خاص اردوخوريجنس‌هاي مختلف ظرف اردو خوري
ظروف از گذشته هاي بسيار دور جهت صرف غذا مورد استفاده قرار گرفته است و تا به امروز نيز اين رسم پايدار بوده و ادامه دارد.
جالب است بدانيد ظرف و ظروف كه در نظر بسياري از افراد مقوله اي ساده است نيز در حال پيشرفت مي باشد و سعي در سهولت افراد دارد. ظرف اردو خوري يكي از انواع اين محصولات مي باشد كه با الهام گرفتن از گذشته و تركيب آن با زمان حال در جنس ها و مدل هاي مختلفي توليد و عرضه مي شوند.
امروزه انواع ظرف ها چيني و سراميكي مي باشند، اما در گذشته از ظروف فلزي، سفالي و چوبي نيز استفاده مي شده است. حال توليد كنندگان انواع ظرف اردو خوري اين محصولات را در انواع جنس ها طراحي و توليد مي كنند تا با انواع سليقه سازگاري داشته باشد.
مواد اوليه مورد استفاده در توليد انواع ظروف اردو خوري كيفيت بسيار بالايي دارند زيرا موجب مي شوند تا كيفيت محصولات نهايي نيز مطلوب و قابل قبول باشد. به طور كلي از جنس هاي مختلف ظروف اردو خوري مي توان به موارد زير اشاره كرد:
خواندن  13 مدل ظرف اردو خوري شيك [عكس و قيمت]اردو خوري سراميكيظروف اردو خوري سراميكي و يا سفيداين نوع از ظرف اردو خوري در انواع طرح و شكل هاي مختلفي در اندازه هاي بزرگ و كوچك توليد و عرضه مي شوند. اين ظروف بسيار شيك و زيبا بوده و بهترين انتخاب جهت تزيين سفره و ميزها در زمان مهماني هاي مي باشد كه با زيبايي و ايجاد نظم شكوه و جلال مجلس را چند برابر مي كند. ظرف اردو خوري سراميكي سفيد رنگ در انواع مختلفي از طرح هاي اين محصول توليد مي شود و متناسب با انواع كاربرد و سليقه است.
ظروف اردو خوري بامبو طرح مستطيل 4 خانهظرف اردو خوري چوبيظرف اردو خوري چوبي نيز از انواع اين ظروف كاربردي مي باشد كه طرحي كلاسيك و شيك دارد و مناسب براي مهماني هاي خودماني مي باشد. اين ظروف به دليل مقاومت بالا در برابر انواع ضربه و شكستگي مي تواند در بيرون از خانه و در زمان گردش و تفريح نيز مورد استفاده باشد. ظروف اردو خوري چوبي و يا بامبو از نظر طرح و شكل تنوع بالايي دارد و با انواع سليقه سازگار است.
• ظروف اردو خوري شيشه ايظروف اردو خوري شيشه اياردوخوري هاي شيشه نيز كاربردي مشابه با ديگر انواع اين توليدات دارند، اما علاوه بر آن اين ظروف قابليت استفاده در مايكروويو را نيز دارد. البته شفافيت و درخشاني اين ظروف زيبايي منحصر به فردي را در ميز و سفره ايجاد مي كند.
ظروف اردو خوري بامبو طرح حلزونيظروف اردو خوري بامبواين نوع از ظرف اردو همان گونه كه از نامش مشخص است از جنس بامبو توليد مي شوند و معمولا حالتي يكپارچه دارند كه به وسيله چند ديواره آنها را از هم جدا كرده است. اردوهاي توليد شده از جنس بامبو ظاهري شيك و منحصر به فرد دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.