شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

بهترين سه پايه نگهدارنده موبايل موجود در بازار

۳۷ بازديد

قطعا در دنياي عكاسي سه پايه هاي مختلفي براي نگه داشتن دوربين ديده ايد. سه پايه هاي موبايل دقيقا نمونه كوچك شده همان سه پايه هاي دوربين عكاسي هستند كه ابعاد كوچك تري پيدا كردند. سه پايه هاي موبايل معمولا سبك، بسيار محكم و كوچك هستند و براي كارهاي مختلفي باز آنها استفاده مي شود. بهترين برند سه پايه نگهدارنده موبايل در ادامه اين مطلب قصد دارم تا شما را بيشتر با سه پايه موبايل آشنا كنم و به معرفي بهترين سه پايه نگهدارنده موبايل بپردازم. تا انتهاي اين مطلب با من همراه باشيد.
كار اصلي سه پايه ها نگه داشتن موبايل شما در يك وضعيت ثابت بدون تكان خوردن و يا افتادن است. يعني اين سه پايه ها شما را در يك ارتفاع خاصي به صورت ثابت نگه مي دارند. اما كاربرد اصلي آنها چيست؟
از سه پايه هاي موبايل براي كار هاي مختلفي استفاده مي كنند. يكي از كاربرد هاي آن براي عكاسي و فيلم برداري است. برخي از سه پايه ها بسيار شبيه به سه پايه هاي دوربين عكاسي طراحي شدند و دقيقا همان كاربرد را دارند. اين سه پايه ها در واقع تنها نياز به يك موبايل دارند تا شما را به يك عكاس حرفه اي تبديل كنند. با داشتن يك سه پايه نگهدارنده گوشي ديگر نيازي نيست نگران لرزش دست در هنگام فيلم برداري يا عكاسي باشيد و مي توانيد با خيال راحت مانند يك عكاس حرفه اي به عكاسي و فيلم برداري بپردازيد.
برخي از سه پايه ها نيز ابعاد بسيار كوچك تري دارند و براي نگه داشتن گوشي و فيلم ديدن مناسب هستند. در واقع اين سه پايه ها گوشي شما را در يك جاي ثابت مانند يك تلويزيون نگه مي دارند تا شما خيلي راحت بتوانيد ويديو يا فيلمي كه مي خواهيد را تماشا كنيد.
بهترين سه پايه نگهدارنده موبايل D909
بهترين سه پايه نگهدارنده موبايلقطعا هر فردي نيازمند يك سه پايه نگهدارنده گوشي موبايل است. چه براي عكاسي و فيلم برداري و چه براي تماشاي فيلم و كار كردن با گوشي موبايل يك سه پايه خوب با قيمت مناسب مي تواند كمك بسيار زيادي به شما بكند.
در ايران برند هاي مختلفي به توليد انواع و اقسام سه پايه ها پرداختند و اگر قصد خريد داشته باشيد قطعا با تعداد بسيار زيادي از محصولات مختلف رو به رو مي شويد كه كار را براي انتخاب شما سخت مي كنند. به همين دليل تصميم گرفتم تا در اين مطلب به معرفي پرفروش ترين و بهترين سه پايه نگهدارنده موبايل بپردازم.
سه پايه نگهدارنده گوشي موبايل ابر مدل ABR-3120سه پايه نگهدارنده گوشي موبايل ابر مدل ABR-3120
مشخصات سه پايه نگهدارنده گوشي موبايل ابر مدل ABR-3120:وزن: 365 گرمجنس: آلومينيومنوع هد: پن هدبيشترين ارتفاع: 100 سانتي مترقطعا اگر به دنبال يك محصول با قيمت مناسب و كيفيت متوسط هستيد اين سه پايه موبايل يكي از بهترين گزينه هايي است كه مي توانيد انتخاب كنيد. بدنه اين محصول از جنس آلومينيوم مي باشد اما با اين حال مقاومت بدنه و كيفيت ساخت آن در سطح متوسط به بالا قرار ميگيرد كه با اين قيمت طبيعي است. وزن 365 گرمي موجب شده تا هم براي حمل و نقل يك گزينه مناسب باشد و هم بتواند موبايل شما را به خوبي نگه دارد.
هولدري كه به همراه اين سه پايه نگهدارنده موبايل عرضه مي شود قابل حركت است و مي تواند از حالت افقي به عمودي تغيير حالت دهد. اين قابليت به شما اين امكان را مي دهد تا هم به صورت عمودي و هم به صورت افقي بتوانيد عكاسي كنيد.
اين محصول قابليت تغيير ارتفاع را دارد و در كمترين حالت ارتفاع آن به 34 سانتي متر مي رسد و در بيشترين حالت به 100 سانتي متر مي رسد. اين قابليت به شما كمك مي تواند تا بتوانيد به خوبي از اين سه پايه در هر جايي استفاده كنيد و از هر سوژه اي كه مي خواهيد عكس بگيريد.
نقاط قوت:
قيمت مناسب
قابليت تغيير ارتفاع
هولدر به صورت عمودي و افقي
ظاهر مناسب
وزن خوب
نقاط ضعف:
كيفيت ساخت متوسط
نظر خريداران سه پايه نگهدارنده گوشي موبايل ابر مدل ABR-3120:نظر خريداران سه پايه نگهدارنده گوشي موبايل ابر مدل ABR-3120
 

 
تو اين رنج قيمت كيفيت قابل قبولي داره، گيره هاي سه پايه خوب هستند و به راحتي هولدر موبايل و گوشي را نگه مي داره. من روش نور هم بستم و از خريدم با اين قيمت راضي هستم. فكر مي كنم اونايي كه انتظار بيشتري از سه پايه دارند بايد قيمت خيلي بيشتري پرداخت كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.