بهترين صندلي كامپيوتر بازار

از زندگي بايد لذت ببري

یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

بهترين صندلي كامپيوتر بازار

۱۶۱ بازديد

مهم نيست چه كاري با كامپيوتر انجام مي‌دهيد؛ حتي اگر ۳۰ دقيقه پشت ميز كامپيوتر مي‌نشينيد، لازم است تا يك صندلي استاندارد، راحت و با دوام براي خود انتخاب نماييد تا سلامتي خود را به خطر نيندازيد. خريد صندلي كامپيوتر جالب است بدانيد انتخاب صندلي كامپيوتر استاندارد، ضمن كمك به سلامتي، باعث مي‌شود تا كمترين فشار و آسيب به بدن شما وارد شود؛ و همچنين موجب بهبود و اصلاح آناتومي صحيح ستون فقرات نيز مي‌شود. در اين بخش علاوه بر راهنماي خريد، فهرستي از بهترين صندلي كامپيوتر و اداري بازار را آماده كرده‌ايم كه مي‌تواند به شما كمك كند تا انتخاب بهتري داشته باشيد.
راهنماي خريد صندلي كامپيوتر
يكي از ويژگي‌هاي بهترين صندلي كامپيوتر، رفع نياز ناحيه‌هاي حساس بدن مانند گردن، قفسه سينه، كمر و دنبالچه (استخوان انتهايي‌ترين بخش ستون فقرات) مي‌باشد. اگر بخواهيم حالت استاندارد را در نظر بگيريم، هر يك از ما معمولا ۸ ساعت در روز را روي صندلي مي‌نشينيم كه البته گيمرها ساعت هاي طولاني را به طور پيوسته در مقابل صفحه نمايش خود سپري مي كنند. بنابراين انتخاب يك صندلي مناسب براي نشستن در اين بازه زماني، نوعي پيشگيري براي بيماري‌هايي مي‌باشد كه به مفاصل و ستون فقرات ارتباط دارد.
مزاياي صندلي استاندارد
جلوگيري از احساس درد و خستگي مفرطافزايش بهره‌وريجلوگيري از ايجاد مشكل در ناحيه گردن، كمر و پاآسيب‌هاي ناشي از صندلي غيراستاندارد
ايجاد گودي كمرايجاد درد در ناحيه پاآسيب به مهره‌هاي كمر و گردنآسيب به ستون فقراتراهنماي خريد بهترين صندلي كامپيوتر
اگر به صندلي‌هاي كامپيوتر موجود در بازار نگاهي بيندازيد، متوجه خواهيد شد كه اكثر آن‌ها از ظاهري شيك و زيبا بهره‌مند هستند و اين عامل نبايد موجب فريب شما شود. بنابراين در هنگام خريد صندلي كامپيوتر به اين نكته دقت كنيد كه صندلي مورد نظر شما علاوه بر ظاهر شيك و زيبا، از كيفيت بالايي برخوردار بوده و همچنين طبق اصول استاندارد توليد شده باشد.
راهنماي خريد بهترين صندلي كامپيوترارگونوميكيكي از ويژگي‌هاي بهترين صندلي كامپيوتر، ارگونوميك بودن آن مي‌باشد. اين نوع صندلي‌‌ها بسيار كارآمد و راحت‌تر بوده و مي‌توانند تا حد زيادي از آسيب‌ها و عوارض زياد نشستن جلوگيري كنند. همچنين صندلي ارگونوميك موجب بهبود وضعيت فيزيكي، ارتقاي كيفيت عملكرد رواني و احساس شما مي‌گردد.
به طور خلاصه، تطابق ابعاد صندلي كامپيوتر با اندام و قد شما را ارگونومي مي‌گويند.
قابليت تنظيم پشتياين قابليت به شما اين امكان را مي‌دهد تا پشتي صندلي را در راحت‌ترين حالت ممكن براي خود تنظيم نماييد. زاويه پشتي صندلي كامپيوتر بسته به نوع ساخت آن، مي‌تواند در چندين حالت تنظيم شود.
پشتي كمر صندليبهترين صندلي‌هاي كامپيوتر داراي يك پشتي كمر قابل تنظيم مي‌باشند؛ كه اين امكان را به شما مي‌دهد آن را روي كمر خود تنظيم نماييد. اين ويژگي از ايجاد گودي كمر كه مي‌تواند به سياتيك تبديل شود، جلوگيري مي‌كند. منظور از پشتي كمر، دارا بودن يك بالشتك است كه به عنوان تكيه‌گاه براي گودي كمر عمل مي‌كند.
قابليت تنظيم ارتفاعيكي از ويژگي‌هاي بهترين صندلي كامپيوتر، قابليت تنظيم ارتفاع سطح نشيمن‌گاه از زمين و ارتفاع زير دستي مي‌باشد؛ كه در حال حاضر اكثر صندلي‌هاي موجود در بازار اين قابليت را دارند. با استفاده از اين ويژگي پاي شما به درستي روي زمين قرار مي‌گيرد و گردش خون به طور مطلوبي انجام مي‌شود. همچنين با تنظيم ارتفاع زير ‌دستي، دست‌ها به‌صورت عمود بر بدن مستقر مي‌شود.
چرخ‌هاي صندلي كامپيوترچرخ‌هاي صندلي يكي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي صندلي كامپيوتر مي‌باشند. صندلي‌ كامپيوتر بايد به‌سادگي و آزادانه بچرخد تا دسترسي به بخش‌هاي مختلف ميز فراهم گردد؛ و همچنين دست و بازوي شما دچار خستگي نشود.
دوام و عمر صندليمعمولاً صندلي‌هايي كه كيفيت مطلوبي ندارند پس از مدت كوتاهي با انواع و اقسام خرابي‌ها مواجه مي‌شوند. اگر مي‌خواهيد صندلي كامپيوتر شما از كيفيت و دوام خوبي برخوردار باشد، پيشنهاد مي‌كنيم صندلي موردنظرتان را از برندهاي معتبر و شناخته‌شده خريداري نماييد. علاوه بر موارد ذكرشده، صندلي را مطابق با وزن و سايز خود انتخاب نماييد.
جنس روكش‌هاي صندلي‌جنس روكش‌ها در صندلي كامپيوتر بايد به ‌گونه‌اي باشد تا هنگام نشستن بر روي آن، احساس راحتي كنيد و همچنين داراي موادي باشد كه قابليت رد شدن هوا را داشته باشد. اين مزيت باعث مي‌شود پس از چند ساعت نشستن، كف صندلي داغ و گرم نشود و احساس ناراحتي به شما بدهد.
در حال حاضر اكثر برندهاي معتبر از جنس چرم مصنوعي در ساخت روكش‌هاي صندلي استفاده مي‌كنند كه مي‌تواند براي صندلي كامپيوتر مناسب باشد.
بهترين مارك صندلي كامپيوتربا توجه به تنوع زياد برندهاي موجود در بازار، مي‌توان مارك‌هاي دي ايكس ريسر (Dxracer)، نيلپر (Nilper)، ليو (Live) و آركانو (Arkano) را جزو بهترين توليدكنندگان صندلي كامپيوتر و اداري دانست.
مشاهده۹ مدل از بهترين زير نشيمني طبي بازاربهترين صندلي‌هاي كامپيوتر1. صندلي گيمينگ دي ايكس ريسر سري ريسينگ مدل OH/RV131/NVصندلي گيمينگ دي ايكس ريسر سري ريسينگ مدل OH/RV131/NV مناسب براي استفاده پشت كامپيوتر و گيماگر يك گيمر هستيد و روزانه به‌طور طولاني و پيوسته پشت ميز بازي‌تان زمان زيادي را سپري مي‌كنيد، صندلي مدل RV131 از سري ريسينگ شركت آمريكايي دي‌ايكس‌ريسر انتخاب ايده‌آلي براي شما مي‌باشد. محصولات اين شركت بر مبناي اصول ارگونوميك طراحي شده است، بنابراين در هنگام انتخاب مدل صندلي حتماً بايستي به پارامتر قد و وزن كه در هر مدل تعريف‌شده، توجه داشته باشيد تا اين محصول بهترين عملكرد را به شما ارائه دهد.
سري دريفتينگ دي‌ايكس‌ريسر براي كاربراني با قد ۱۷۳ تا ۱۸۸سانتي‌متر و وزن ۱۰۰ كيلوگرم طراحي‌شده تا حداكثر بهره‌وري را داشته باشد. حداكثر وزن براي كاربر اين محصول ۱۱۳كيلوگرم و حداكثر قد ۱۹۰سانتي‌متر تعيين شده است. اين صندلي با قابليت تنظيم اجزاء اصلي، تاثير به سزايي در بهبود ضريب ايمني و سلامتي، و نيز احساس رضايت‌مندي شما خواهد داشت. روكش چرم مصنوعي وينيل از نوع تنفسي بوده و در اثر نشستن طولاني مدت سبب تعرق و ايجاد حساسيت نمي‌شود. همچنين فوم سرد به كار رفته در نشيمنگاه و پشتي صندلي، در اثر استفاده درازمدت تغيير شكل نمي‌دهد.
نوع مكانيزم به‌كار گرفته‌شده در اين صندلي چندمنظوره بوده و زاويه پشتي آن تا ۱۳۵ درجه قابل تنظيم است. شيب نشيمنگاه اين محصول نيز بين ۳ تا ۱۷ درجه متغير است. يك كمك‌فنر گازي جهت حركت نرم و روان تنظيم ارتفاع و پايه پنج شاخه از آلومينيوم يراق‌بندي شده نيز از نقاط قوت اين صندلي است. دسته‌هاي عريض اين صندلي به‌ منظور محافظت از ساعد و آرنج كاربر داراي پد فوم مي‌باشد و براي راحتي و تسلط  كاربر به ميز كار، در چهار جهت قابل تنظيم است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.